Koła MIche SWR T 50 DX
Konstrukcja SWR T do szytek obejmuje laminowanie 3K włókna węglowego i ułożenie go w konstrukcji mającej na celu zbudowanie szczególnie sztywnej i wytrzymałej obręczy, ale także aerodynamicznej i wydajnej. Piasty SWR DX do hamulców tarczowych z centralnym systemem blokowania są produkowane z AL 7075 T6 obrabiane CNC i anodowane.
T 50 DX są zbudowane z profilu obręczy 50 mm ze zwiększonym przekrojem 24 mm, w rzeczywistości zostały pomyślane i zaprojektowane głównie do użytku w wyścigach szybkich jako jazda na czas i sprinte, gdzie penetracja aerodynamiczna i sztywność stają się fundamentalne. czynniki. Konstrukcja SWR T do rur szytkowych obejmuje laminowanie 3K włókna węglowego i ułożenie go w konstrukcji mającej na celu zbudowanie szczególnie sztywnej i wytrzymałej obręczy, ale także aerodynamicznej i wydajnej. Piasty SWR DX do hamulców tarczowych z centralnym systemem blokowania są produkowane z AL 7075 T6 obrabiane CNC i anodowane. Układ szprych 16 + 8 doskonale równoważy siłę trakcyjną i siłę hamowania, utrzymując jednocześnie wyjątkowo niską wagę. Ruch odbywa się na uszczelnionych łożyskach EZO, a korpus wolnobiegu jest obrabiany CNC z AL 7075 T6 i stali.
DANE TECHNICZNE
WAGA: 1565 (+/- 3)
UKŁAD HAMULCOWY: Disc Center Lock
PIASTY: AL 7075 T6
ŁOŻYSKA: Uszczelnione łożyska EZO
KOMPATYBILNE: CA - SH - XDR
GOLENIE: Podkładka przednia 100 - Podkładka tylna 142
ŚREDNICA PRZEDNIEJ OSI: 12mm
ŚREDNICA TYLNEJ OSI: 12mm
OBRĘCZ: Włókno węglowe 3K
WYSOKOŚĆ KOŁA: 50 - 50
SZPRYCHY: Czarna stal nierdzewna / aero / prosty ciąg / podwójnie cieniowana
ROZMIAR KOŁA: 633x24
SZEROKOŚĆ KANAŁU WEWNĘTRZNEGO: 24 mm
RODZAJ OPONY: szytka
WYMIARY OSŁONY: 23 ÷ 28
MONTAŻ: 16 + 8-16 + 8 / Promieniowo / Skrzyżowane
MAKSYMALNA WAGA ROWERU + UŻYTKOWNIKA: 109 Kg
AKCESORIA W ZESTAWIE: Torba na koło / Instrukcje / Pierścień blokujący tarczę hamulca z centralną blokadą / Przedłużenia zaworów
KODY: WHWD50