search

Koła MIche SWR T 50 DX

6 719,00 zł
Brutto

Konstrukcja SWR T do  szytek obejmuje laminowanie 3K włókna węglowego i ułożenie go w konstrukcji mającej na celu zbudowanie szczególnie sztywnej i wytrzymałej obręczy, ale także aerodynamicznej i wydajnej. Piasty SWR DX do hamulców tarczowych z centralnym systemem blokowania są produkowane z AL 7075 T6 obrabiane CNC i anodowane. 

Ilość
Obecnie brak na stanie

T 50 DX są zbudowane z profilu obręczy 50 mm ze zwiększonym przekrojem 24 mm, w rzeczywistości zostały pomyślane i zaprojektowane głównie do użytku w wyścigach szybkich jako jazda na czas i sprinte, gdzie penetracja aerodynamiczna i sztywność stają się fundamentalne. czynniki. Konstrukcja SWR T do rur szytkowych obejmuje laminowanie 3K włókna węglowego i ułożenie go w konstrukcji mającej na celu zbudowanie szczególnie sztywnej i wytrzymałej obręczy, ale także aerodynamicznej i wydajnej. Piasty SWR DX do hamulców tarczowych z centralnym systemem blokowania są produkowane z AL 7075 T6 obrabiane CNC i anodowane. Układ szprych 16 + 8 doskonale równoważy siłę trakcyjną i siłę hamowania, utrzymując jednocześnie wyjątkowo niską wagę. Ruch odbywa się na uszczelnionych łożyskach EZO, a korpus wolnobiegu jest obrabiany CNC z AL 7075 T6 i stali.

 DANE TECHNICZNE

WAGA: 1565 (+/- 3)

UKŁAD HAMULCOWY: Disc Center Lock

PIASTY: AL 7075 T6

ŁOŻYSKA: Uszczelnione łożyska EZO

KOMPATYBILNE:  CA - SH - XDR

GOLENIE: Podkładka przednia 100 - Podkładka tylna 142

ŚREDNICA PRZEDNIEJ OSI: 12mm

ŚREDNICA TYLNEJ OSI: 12mm

OBRĘCZ: Włókno węglowe 3K

WYSOKOŚĆ KOŁA: 50 - 50

SZPRYCHY: Czarna stal nierdzewna / aero / prosty ciąg / podwójnie cieniowana

ROZMIAR KOŁA: 633x24

SZEROKOŚĆ KANAŁU WEWNĘTRZNEGO: 24 mm

RODZAJ OPONY: szytka

WYMIARY OSŁONY: 23 ÷ 28

MONTAŻ: 16 + 8-16 + 8 / Promieniowo / Skrzyżowane

MAKSYMALNA WAGA ROWERU + UŻYTKOWNIKA: 109 Kg

AKCESORIA W ZESTAWIE: Torba na koło / Instrukcje / Pierścień blokujący tarczę hamulca z centralną blokadą / Przedłużenia zaworów

KODY: WHWD50

SWR T 50 DX
Nowy produkt